www.abalancedlife.nl

Starten met Forever Living Products

Enthousiasme

Binnen ons bedrijf draait het om enthousiasme delen!

Wat wij doen is dat we onze ervaring delen met mensen:bios

Ben je naar een bioscoop film geweest die je helemaal geweldig vond of heb je heerlijk gegeten bij een restaurant dan is het altijd leuk om dit met mensen te delen.

Het zou toch hartstikke leuk zijn als deze mensen op basis van jou enthousiasme dezelfde goede ervaring hebben en genieten van een leuke film of van een gezellige avond in een goed restaurant?

Mond-tot-mond reclame

Iedereen is gewend om dagelijks of wekelijks enthousiast te praten over een goede ervaring, mond-tot-mond reclame noemen we dit vaak ook.

Distributeurs zoals wij, die met Forever aan de slag zijn gegaan, maar vaak ook gewoon klanten die de producten van Forever gebruiken doen eigenlijk precies hetzelfde. We praten met enthousiasme over onze ervaring en delen dit enthousiasme met andere mensen.

Waarom? Omdat we het anderen ook gunnen om een leuke film te gaan bekijken, in een goed restaurant te eten en om een goede ervaring te hebben met producten die heel goed zijn voor je gezondheid.

Soms wordt ons werk ook wel aanbevelingsmarketing genoemd maar dat is misschien al een te chique woord voor deze hele eenvoudige mond-tot-mond reclame. Het enige verschil is dat als we een restaurant aanbevelen we bij een volgende bezoek aan dit restaurant geen korting krijgen ondanks dat we klanten hebben doorgestuurd. Zelfs niet als we hele groepen mensen hebben doorgestuurd.

Bij Forever leidt dit doorsturen van klanten wel tot een kleine korting, bij het doorsturen van meer klanten tot meer korting en sturen wij mensen door die ook weer andere mensen door gaan sturen dan kan dit zelfs tot een mooi inkomen leiden.

Lees meer over hoe wij zijn gestart met Forever.